Tallinna Lennujaamas on valmis saanud iseteenindusliku pagasiloovutus. Uus teenus teeb reisimise lihtsamaks ning enam ei pea registreerimislaua järjekorrasabas seisma kui soovid suurema kohvri kaasa võtta, kuid check-in on juba netis tehtud.
Esialgu saavad pagasi äraandmise iseteenindust kasutada küll airBalticu ja SAS-iga reisijad, tehes kodus eelnevalt online check-ini. Tallinna Lennujaam töötab selle nimel, et lisada tulevikus süsteemi kõik teised populaarsed lennufirmad.
AS-i Tallinna Lennujaam juhatuse liikme Katrin Hageli sõnul on taoline lahendus oluliseks sammuks reisijateekonna mugavamaks ja lennujaama digitaalsemaks muutmisel. „Tänaseks on juba harjumuspäraseks muutunud see, et lennule registreeritakse lennufirma veebis ehk tehakse online check-in ning pardakaarti näidatakse telefonist. Seni tuli aga kõigil, kellel oli äraantav pagas, seista järjekorras, et oma pagas lennule registreerida. Meil on hea meel, et saime juulis avada iseteenindusliku pagasiloovutuse võimaluse kõigile, kes lendavad AirBalticu või SAS-iga ning teeme tööd selle nimel, et lennufirmade nimekirja uuest aastast veelgi laiendada,“ rääkis Hagel.
Iiseteeninduslikud pagasiloovutuse punktid asuvad check-in laudades 1-4 ning nende kasutamiseks peab reisijal olema tehtud online check-in.
Pagasi saab iseteenindusletis ära anda kell 04.00 – 21.00, kuid mitte varem kui 24 tundi enne lendu.
Vaata videot sellest, kuidas uus pagasi loovutusprotsess täpsemalt töötab
Kommentaare ei ole. Sa void olla esimene.